کاربران اپلیکیشن اینستاگرام اخیرا با یک مشکل (باگ) جدید و البته اعصاب‌خوردکن روبه‌رو شده‌اند! داستان از این قرار است که بتازگی بعضی کاربران هنگام آپلود و انتشار پست جدید در اکانت‎شان، پس از چند ثانیه شاهد این هستند که پست جدیدشان بدون هیچ اخطاری توسط اینستاگرام حذف شده است! 

علت حذف خودکار پست‌های اینستاگرام

معمولا هنگامی‌که یک پست توسط اینستاگرام حذف می‌شود، اخطاری به کاربر داده می‌شود تا علت حذف شدن پست‌شان را به اطلاع‌شان برساند. متداول‌ترین نوتیفیکیشنی که اینستاگرام به کاربران در اینگونه موارد نمایش می‌دهد این جمله است: 

We removed your post because it doesn’t follow our community guidelines

اما در این باگ، پست‌ها بدون هیچ اخطار و توضیحی توسط اینستاگرام حذف شده و دیگر در فید کاربران وجود نخواهد داشت و این مسئله پس از چندبار تکرار می‌تواند بشدت آزاردهنده باشد.

در زیر چند علت و دلیل حذف فوری پست‌ها توسط اینستاگرام را توضیح می‌دهیم:

یک. پست شما از قوانین اینستاگرام تخطی کرده است.

دو. شما تاکنون ایمیل پیج‌تان را تایید نکرده‌اید.

سه. شما تاکنون شماره تلفن‌‌تان را در اینستاگرام تایید نکرده‌اید.

چهار. فعالیت‌های مشکوکی در پیج‌تان رخ داده است. بگذارید برای‌تان یک مثال بزنم. مثلا تاکنون روزانه حدودا صد پست را از دوستان‌تان لایک می‌کرده‌اید و برای 10 پیج کامنت می‌گذاشتید اما به یکباره پیج‌های بسیاری را فالو کرده‌اید و تعداد لایک‌هایتان بشدت بالا رفته و کامنت هم زیاد گذاشته‌اید. با تغییر ناگهانی الگوریتم رفتاری شما، اینستاگرام شما منقلب شده و هوش مصنوعی اینستاگرام وضعیت پیج شما را غیرعادی و مشکوک تلقی می‌کند.

پنج. اپ اینستاگرام شما آپدیت نیست و باید بروزرسانی شود.

راه‌حل متوقف کردن حذف خودکار پست‌ها:

به قسمت تنظیمات برنامه بروید و روی گزینه‌ی report a problem بزنید. گزینه Something isn’t working را انتخاب کنید و شرایط خودتان را به انگلیسی توضیح دهید. مثلا طبق متنی که ما برای نمونه نوشته‌ایم.

I am not able to post new images or videos to my feed. My appear in my feed 10 seconds, then disappear. Please help me

بعد از چندساعت تا یکی دو روز باید مشکل شما برطرف شود. اگر برطرف نشد می‌توانید با کارشناسان ما از طریق تلگرام در ارتباط باشید تا بین چندساعت تا یک روز مشکل شما را رفع کنند. آدرس تلگرام ما در بالای سایت قابل مشاهده است.