همیشه این شانس را نداریم تا تمامی اکانت‌های اینستاگرام را فالو کنیم و پست‌هایشان را ببینیم؛ طبق آمار بیش از 60درصد صفحات اینستاگرام پرایوت (خصوصی) و بسته هستند. در اینگونه موارد دل‌مان حتی به دیدن عکس پروفایل‌شان نیز خوش است. اما در حالت عادی و از طریق سایت یا اپلیکیشن رسمی اینستاگرام راهی وجود ندارد تا بتوانیم عکس پروفایل را بزرگ و در سایز واقعی آن‌ها مشاهده یا دانلود کنیم.

روش و ترفند تازه مشاهده و دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

البته راه‌هایی مانند برنامه‌های غیررسمی و جانبی وجود دارد تا این کار را انجام دهیم اما نیاز به دانلود و نصب این برنامه‌هاست. امروز می‌خواهیم چند سایت خوب و حرفه‌ای برای این کار به شما معرفی کنیم. پس با تیم متخصص نردبان همراه باشید.

روش تازه دیدن عکس پروفایل اینستا

1. سایت http://izuum.com

کافی‌ست به این سایت رفته و در کادر جستجو، یوزنیم شخص موردنظر را بنویسید تا پس از چند ثانیه عکس پروفایلش در سایز بزرگ ظاهر شود. پس از ظاهر شدن آن، می‌توانید به‌راحتی آن را دانلود کنید.


جدیدترین ترفند دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

2. سایت https://instadp.org

روش کار با این سایت نیز همانند سایت بالاست. اما این سایت یک تفاوت ویژه با سایت izuum دارد. شما می‌توانید علاوه بر مشاهده عکس پروفایل اینستاگرام، هر عکس یا ویدیوی اینستاگرام را از طریق این سایت دانلود کنید!


روش بی‌نظیر دانلود عکس پروفایل

3. سایت https://thumbtube.com

این سایت هم روش مناسبی‌ست برای مشاهده یا دانلود عکس پروفایل اینستاگرام. کافی‌ست در کادر جستجو، آدرس صفحه شخص موردنظرتان را وارد کنید. به همین راحتی.