تصور اینکه یک روز بخواهیم وارد پیج‌مان شویم اما با پیغام "پسورد شما اشتباه می‌باشد" روبه‌رو شویم و چند دقیقه بعد بفهمیم حساب اینستاگرام‌مان به سرقت رفته یا اصطلاحا هک شده، بسیار وحشتناک است. اما چه کنیم که از این اتفاق تلخ پیشگیری نمائیم؟ با پست اختصاصی نردبان همراه باشید.

چگونه از هک شدن اکانت اینستاگرام‌مان جلوگیری کنیم

  • اولین قدم که از همه مهمتر است، انتخاب پسورد مناسب و قوی می‌باشد. پسورد قوی شامل حداقل ۶ تا ۸ کارکتر است که می‌تواند ترکیبی از اعداد، حروف و علائم نگارشی باشد. در آینده درباره انتخاب بهترین پسورد بیشتر صحبت خواهیم کرد.

  • دومین قدم ثبت شماره تلفن در قسمت EDIT YOUR PROFILE حساب کاربری‌تان می‌باشد. با ثبت شماره‌تان خیال‌تان می‌تواند تا حدودی راحت باشد. دقت کنید که یک شماره را در دو اکانت وارد نکنید.

  • سومین قدم لینک کردن حساب اینستاگرام‌تان به فیسبوک‌تان می‌باشد. با لینک کردن دیگر می‌تواند نگرانی‌تان از هک شدن بسیار کاهش پیدا کند. البته سعی کنید اگر اکانت فیسبوک ندارید، حتما یکی بسازید.

  • قدم چهارم در جهت جلوگیری از هک اینستاگرام‌تان، انتخاب یک ایمیل معتبر است. در تیم نردبان با موارد بسیاری مواجه بوده‌ایم که ایمیل اکانت‌شان معتبر نبوده و بعدها ناچار به هزینه‌های گزاف شده‌اند. پس سعی کنید ایمیل‌تان الکی و نامعتبر نباشد. در آینده درباره این مورد بیشتر توضیح خواهیم داد.

  • قدم پنجم یادداشت پسورد حساب کاربری خود بر روی یک کاغذ است! موارد زیادی دیده‌ایم که پسورد خودشان را فراموش کرده‌اند و موارد قبل را نیز رعایت نکرده‌ بودند.

  • قدم ششم و آخر آپدیت منظم پسورد اکانت‌تان است. یعنی سعی کنید هر ماه یا سه ماه یکبار پسورد پیج‌تان را تغییر دهید.

دوستان این نکته را از یاد نبرید که هیچگاه ۱۰۰٪ نمی‌توان اطمینان داشت که هک نمی‌شوید! همیشه خطر در کمین‌تان است. اگر پیج بزرگی دارید و دوست ندارید از دستش بدهید با ما از طریق تلگرام ارتباط برقرار کنید تا در قبال دریافت هزینه‌ای اندک، امنیت پیج‌تان را ارتقا دهیم. فردا شاید نوبت پیج شما باشد تا هک شود؛ پس همین حالا اقدام کنید!

آدرس کانال تلگرام ما:      کلیک کنید

آدرس اینستاگرام ما:       کلیک کنید