چندساعتی می‌شود که صفحه شخصی « صدف طاهریان » هنرمند ایرانی بسته شده است و مانند همیشه هر کسی به‌دنبال دلیل و علت اصلی این ماجرا است. اما به‌راستی علت اصلی این اتفاق چیست؟ با ما همراه باشید تا با هم گزینه‌های ممکن را بررسی کنیم تا به دلیل اصلی این اتفاق برسیم.

صدف طاهریان

1. احتمال نخست: او شخصا پیج خودش را دی‌اکتیو کرده باشد. در این احتمال که درصد صحیح بودنش بیش از گزینه‌‌ی سوم است، این احتمال می‌رود که بنابه‌دلایلی وی تا مدتی نامعلوم صفحه شخصی‌اش را غیرفعال کرده باشد. در این حالت شکل ظاهری صفحه وی بدین‌گونه خواهد بود.

2. احتمال دوم: پیج صدف طاهریان Disabled (بسته) شده باشد. در این احتمال، گمان بر این است که با ریپورت تعدادی از کاربران یا یک برند خاص، اینستاگرام تصمیم به تعطیلی پیج وی گرفته باشد. در این حالت احتمال بازگشت پیج وی نسبتا کم است اما ضعیف نیست. البته مانند همیشه تیم نردبان از طریق آدرس تلگرام می‌تواند به ایشان یا اطرافیان وی کمک و یاری برساند.

3. احتمال سوم: پیج او هک و سپس توسط هکر محترم از دسترس خارج شده است! در این حالت پس از مدتی، شخص هک‌کننده با خانم «طاهریان» گفتگو خواهد کرد و در نهایت با رضایت طرفین، پسورد صفحه را به ایشان باز خواهد گردانید. در این حالت نیز ما قادر به یاری ایشان خواهیم بود.

علت اصلی و قطعی این ماجرا: احتمال دوم یقینا و قطعا صحیح می‌باشد و صفحه ایشان توسط اینستاگرام مسدود شده است. تیم نردبان طبق تجربیات فراوانی که تا امروز در حیطه اینستاگرام داشته، می‌تواند با اطمینان اعلام کند که نه پیج ایشان هک و نه توسط خود ایشان دی‌اکتیو شده است بلکه توسط اینستاگرام غیرفعال و دیس‌ایبل گردیده و احتمال 50% در آینده‌ای نزدیک و طی چندروز یا نهایتا هفته‌های آتی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. (اگر فردی به صحت گفته‌‌های ما شک دارد کافی‌ست به آدرس تلگرام ما پیام بدهد تا با دلیل و مدرک پاسخ‌گوی ایشان باشیم)

خوشبختانه پیج خانم طاهریان چندساعت پیش بازگشت و مانند قبل در دسترس همگان قرار گرفت.

درهرصورت از شما دوستان عزیز و گرامی درخواست داریم از طریق کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام، با نردبان همراه باشید. آدرس هر دو صفحه در پایین درج شده است.

آدرس کانال تلگرام ما:              کلیک کنید

آدرس صفحه اینستاگرام ما:       کلیک کنید