شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام میلیون‌ها کاربر دارند که هر روز به تعداد افرادی که از آن‌ها استفاده می‌کنند، افزوده می‌گردد. گاهی در میان میلیون‌ها صفحه‌ی اینستاگرام مواردی پیدا می‌شود که نگاه‌ها را به سوی خود جلب می‌کنند. امروز قصد داریم به سراغ یکی از این موارد برویم که بسیار جالب و مفید است.

آشنایی با خلبان جوانی که در اینستاگرام به پرواز در آمده است

مانند اکثر کودکان،  لیندی کَتس  نیز در دوران کودکی رویای پرواز در سر داشته است. اکنون او یک جوان 24 ساله است که به‌عنوان خلبان، یک اکانت محبوب اینستاگرام دارد که عالَم هوانوردی را تحت تاثیر خود قرار داده است. 

او به یاد می‌آورد که در گذشته هر زمان که به فرودگاه می‌رفته است یا از کنار آن عبور می‌کرده احساساتی می‌شده است. او هرگز در هواپیما نمی‌خوابیده زیرا از فرط هیجان و علاقه توان چشم بستن نداشته است!

همیشه حس می‌کردم که توان این را دارم که روزی این شغل را برای خود برگزینم و آن را از آنِ خود کنم و الان بسیار خوشحال هستم که این اتفاق رخ داده است.

این خلبانِ اول هلندی اکنون یک خلبان موفق بوئینگ 717 است که به‌طورمنظم پرواز دارد و به‌لطف صفحه اینستاگرام محبوب‌ش توجه مردم جهان را به خود جلب کرده است.

آشنایی با خلبان جوانی که در اینستاگرام به پرواز در آمده است

او می‌گوید اولین پروازش بهترین لحظه‌ی دوران کاری‌اش تا امروز و یک تجربه‌ی شگفت‌انگیز و هیجان‌آور بوده است. لیندی در آن لحظه بالاخره به رویای کودکی خود دست یافته بود و سر از پا نمی‌شناخته است. لیندی ادامه می‌دهد که در زمانی‌که تصمیم به خلبان شدن گرفته است، هنوز شبکه‌های اجتماعی، جدید و در ابتدای کار خود بوده‌اند. اما امروز لیندی کتس یکی از چند خلبان موفق خانم محسوب می‌شود که از طریق شبکه‌های اجتماعی و انتشار عکس‌های زیبا و امیدوارکننده‌ از دنیای کاری خود به محبوبیت دست یافته است.

نکته‌ی جالب این است که او هرگز قصد نداشته پیج اینستاگرام خود را به این شکل پیش ببرد! لیندی می‌گوید آن فقط یک راه بود که از طریقش می‌توانستم با دوستان و اقوامم در تماس باشم زیرا من یک هلندی بودم که در مادرید اسپانیا تحصیل می‌کردم. اما از یک جایی به بعد صفحه‌ام شروع به رشد کرد. مردم عکس‌ها و پست‌های اینستاگرامم را پسندیدند و تعداد بیشتری شروع به دنبال کردن (فالو) صفحه‌ام کردند.

آشنایی با خلبان جوانی که در اینستاگرام به پرواز در آمده است

در لحظه‌ی انتشار این پست، او بیش از 100 هزار فالوور دارد که روزبه‌روز بر تعدادشان افزوده می‌شود. او می‌خواهد از طریق پست‌ها و صفحه‌‌ی اینستاگرام‌ش الهام‌بخش جوانان کوچک‌تر از خود باشد و اگر هر کدام از آن‌ها رویای پرواز و خلبان شدن را در سر دارند بتوانند از طریق او به این مسیر وارد شوند. از نظر او بهترین تعریف از وی هنگامی‌ست که کسی برایش کامنت بگذارد و بگوید که او الهام‌بخش و مشوق‌اش بوده است.

آشنایی با خلبان جوانی که در اینستاگرام به پرواز در آمده است

به‌تازگی او صفحه‌ شخصی‌اش را در یوتیوب راه‌اندازی کرده است تا از این طریق بتواند بیشتر و بهتر با مردم در ارتباط باشد زیرا اعتقاد دارد اینستاگرام نمی‌تواند به‌طور کامل زندگی معمول یک خلبان را نشان بدهد. از نظر او یوتیوب راه بهتری برای این کار است و او می‌تواند ویدئوهای طولانی و کامل‌تری را برای دنبال‌کنندگانش منتشر کند و همچنین به‌طور زنده و لایو با مردم در ارتباط باشد.

چند جمله‌ی حکیمانه از لیندی کتس:

  • اگر واقعا پرواز و خلبان شدن رویای شماست، بنابراین شما هر کاری می‌کنید تا آن به حقیقت بپیوندد.
  • من همیشه دوست دارم بگویم که اگر این شغل به نظرتان بسیار بسیار دشوار و سخت است، کافی‌ست به دنبالش بروید و درباره‌اش تحقیق کنید. فکر نکنید آن یک کار غیرممکن است تا زمانی‌که واقعا تجربه‌اش کنید و بفهمید غیرممکن است.